Ét telefonnummer til alle dine behov:

Med en supportaftale hos User IT, kan jeres medarbejdere altid få hjælp til IT-udfordringerne.

Hvis en af jeres medarbejdere har brug for IT-support, klarer vi det på distancen: 
Vi ringer op og får samtidig adgang til den enkelte brugers skrivebord via fjernsupport.

På den måde ”sidder vi sammen med brugeren” og løser problemet.

Udvidet supportaftale

Hvis I har brug for IT-support uden for normal åbningstid, kan vi anbefale en udvidet supportaftale. Med sådan en aftale kan i få fat på os på nedestående tidspunkter. 

  • Mandag til Torsdag fra 07:30 til 17:00 (normal åbningstid)
  • Fredag                       fra 07:30 til 16:00 (normal åbningstid)
  • Weekend
  • Helligdage
  • Telefonisk og remote assistance alle dage ved telefonisk henvendelse
  • 4 timers responstid fra opkald til påbegyndt afhjælpning/diagnosticering

Taksering for vagtkald:

Kr. 1.250,00,- i timen i tidsrummet 17.00-20.00.
Kr. 1.800,00,- i timen i tidsrummet 20.00-07.30 samt weekend og helligdage.

Minimumsfakturering for vagtkald er 2 timer

Kontakt os

Følg os

kontaktform