IT-Support

Brug for IT-support?

Med en supportaftale hos User IT, kan jeres medarbejdere altid få hjælp til IT-udfordringerne. Hvis en af jeres medarbejdere har brug for IT-support, klarer vi det på distancen: 

Vi ringer op og får samtidig adgang til den enkelte brugers skrivebord via fjernsupport. På den måde ”sidder vi sammen med brugeren” og løser problemet.

Et telefon nummer til alle dine behov. 

Udvidet supportaftale

Hvis I har brug for IT-support uden for normal åbningstid, kan vi anbefale en udvidet supportaftale. Med sådan en aftale kan i få fat på os på nedestående tidspunkter. 

  • Mandag til Torsdag:     07:30 til 16:30 (normal åbningstid)
  • Fredag:                         07:30 til 16:00 (normal åbningstid)

  • Weekender & helligdage
  • Telefonisk og remote assistance alle dage ved telefonisk henvendelse.
  • 4 timers responstid fra opkald til påbegyndt afhjælpning/diagnosticering.

Taksering for vagtkald

Kr. 1.125,00,- i timen i tidsrummet 17.00-20.00.
Kr. 1.800,00,- i timen i tidsrummet 20.00-07.30 samt weekend og helligdage.

Minimumsfakturering for vagtkald er 2 timer